Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Πάτερ Θεόφιλος: Αμφίβολη η ελεύθερη θέληση



Εσείς οι άνθρωποι δεν έχετε καμία εγγύηση ότι και η Βίβλος είναι προστατευμένη και ασφαλής από μετατροπές. Διότι ΕΓΩ δεν περιορίζω ποτέ την ανθρώπινη ελεύθερη βούληση. Μπορώ να προστατέψω όποιον κηρύττει το Λόγο Μου μόνο όταν αυτός ο ίδιος έρθει κάτω από τη σκέπη Μου και ΜΟΥ ζητήσει να τον προστατέψω από την πλάνη. Όποιος παρακαλεί μέσα στο πνεύμα του και αληθινά να τον φωτίσω ΕΓΩ, δεν κινδυνεύει από λανθασμένες σκέψεις. Θα μπορέσει και να καταλάβει που έχει παρεισφρύσει η πλάνη. Είναι εσφαλμένο όμως να υποστηρίζετε ότι ΕΓΩ ο Ίδιος προστατεύω τον αγνό Λόγο Μου από τη βεβήλωση, γιατί τότε θα ήταν αμφίβολη η ελεύθερη θέληση των ανθρώπων, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιούν όπως θέλουν τα πνευματικά αγαθά που τους χαρίζω. Γι’ αυτό θα πρέπει να αναλογισθείτε ότι με την πάροδο του καιρού έγιναν μεταβολές και στη Βίβλο και ότι ΕΓΩ δεν τις εμπόδισα, ακριβώς λόγω της ελεύθερης βούλησης των ανθρώπων. Για τούτο το λόγο έπρεπε κάθε φορά να γίνεται μία νέα Αποκάλυψη για να ξεκαθαρίσει τα λάθη που είχαν παρεισφρύσει. Αρκεί  λοιπόν να το θέλετε……..Η  ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ